بهار قرآن در گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت:پذیرش و حمایت از پیشنهاد برنامه گذرفرهنگی چهارباغ با نگاه به فعالیت‌های مجدانه، پیشران بودن و توجه به محدودیت‌ها و ضعف‌ها بوده است.

حجت‌الاسلام مهدی فوقی در خصوص برنامه جزء خوانی قران کریم در گذر فرهنگی چهارباغ گفت: برنامه جزء خوانی قرآن کریم پیرو مطالبات رهبر معظم انقلاب از مجموعه‌ها و نهاد‌های فرهنگی و انقلابی، در دستور کار سازمان تبلیغات کل کشور قرار گرفت و در حال حاضر این برنامه با پیشنهاد مؤسسه قرآنی برهان و حمایت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در حال برگزاری است.

او پذیرش و حمایت از پیشنهاد برنامه گذرفرهنگی چهارباغ با نگاه به فعالیت‌های مجدانه، پیشران بودن و توجه به محدودیت‌ها و ضعف‌ها بوده است، گفت: این برنامه با هدف بسترسازی تعالی نشاط معنوی با شعار آیه‌های امید، ذیل مسابقات جزء خوانی برای عموم مردم در حال برگزاری است.

فوقی در خصوص نوع حمایت سازمان تبلیغات از مؤسسات قرآنی می‌گوید از وظایف سازمان تبلیغات صدور مجوز برای مؤسسات پیشران فرهنگی است و در این راستا شاخصه مهم سازمان تبلیغات برای حمایت از مؤسسات قرآنی، کار در فضای تربیت نخبگانی و تربیت آینده‌سازان است.

نکته مهم دیگر توجه به تخصص‌ها و مهارت‌هایی است که در مؤسسات وجود داردکه اگر مؤسسه‌ای توانمندی کافی را برای عرض اندام در فعالیت‌های شهری نداشته باشد، مجوز آن به مرور زمان با سنجش‌های سازمان تبلیغات ملغی می‌شود و فعالیت‌های روزانه، هفتگی و ماهانه که مؤید هویت خارجی مؤسسات قرآنی، مراکز فرهنگی و هیئات مذهبی است تعیین کننده این امر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مؤسسه برهان و شهرداری منطقه ۳ مسئولیت برگزاری جزء خوانی در ۳۰ ساعت از ماه مبارک رمضان در گذر فرهنگی چهارباغ، هماهنگی گروه تواشیح، قاریان قرآن و فضا سازی را به عهده دارند.


منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار