مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال گذشته ۶ زندانی غیرعمد ورزشکار با همت خیرین ورزش‌یار این استان از زندان آزاد شدند.

سجاد انوشیروانی گفت: خیرین و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ماه مبارک رمضان امسال نیز با احصای زندانیان ورزشکار غیرعمد، در حد توان اقدام به برگزاری جشن گلریزان خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه هماهنگی کمک مومنانه و آزادی زندانیان غیرعمد ورزشی با اشاره به توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه و همت جوانانه در سال گذشته گفت: این اداره‌کل همانند سال‌های گذشته به همت خیرین ورزش‌یار و جوانان این فرهنگ را که از حضرت علی (ع) به یادگار مانده است، در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر با توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ادامه خواهد داد.

انوشیروانی با تاکید بر اینکه باید خیرین علاقه‌مند به ورزش در استان اردبیل شناسایی شده و نسبت به تشکیل انجمن خیرین ورزش‌یار در راستای حمایت از برنامه‌های حمایتی اقدام شود، گفت: با تشکیل انجمن خیرین ورزش‌یار، حمایت از نیازمندان حوزه ورزش و جوانان هدفمندتر خواهد شد.

در حال حاضر ۱۰۳ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد در استان اردبیل واجد دریافت کمک از ستاد دیه هستند و برای آزادسازی آن‌ها مبلغ ۲۰۹ میلیارد ریال نیاز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.