تغییرات توئیتر در نمایش توئیت‌های پاک شده از سوی کاربران

توئیتر تغییراتی را در اپلیکیشن خود ایجاد کرده که اجازه می‌دهد کاربران توئیت‌های خود را بدون ایجاد فضای خالی پاک کنند.

توئیتر به طور موقت از یک تغییر که حفظ توئیت‌های حذف شده را برای مردم دشوار می‌کرد، عقب نشینی کرده و می‌گوید که در حال بررسی گزینه‌های مختلف است.

بر اساس گزارش انگجت، روز چهارشنبه، کوین مارکز نویسنده اشاره کرد که شرکت توئیتر اخیراً جاوا اسکریپت جاسازی شده خود را به طوری که متن توئیت‌های حذف شده دیگر در وب سایت‌های شخص ثالث قابل مشاهده نیست بهینه کرده است.

در اواخر عصر جمعه یکی از کاربران توئیتر متوجه شد که این شرکت این تغییر را برگردانده است. با گذشت یک روز، توئیتر این حرکت را تایید کرد. سخنگوی این شرکت وبسایت ورج گفته که پس از بررسی بازخورد‌هایی که داشتند در حال حاضر تصمیم به عقب نشینی از تغییرات خود گرفته اند و گزینه‌های مختلف را بررسی می‌کنند. او همچنین گفت که بازخورد‌ها به بهبود تجربه استفاده از توئیتر کمک می‌کند.

حذف توئیت

النور هاردینگ، مدیر محصول توئیتر هم می‌گوید این اقدام را برای احترام بیشتر به افرادی انجام داده است که تصمیم به حذف توییت‌های خود دارند. هاردینگ همچنین گفت توئیتر قصد دارد اطلاع رسانی‌های دیگری را هم انجام دهد و توضیح دهد چرا یک توئیت دیگر قابل مشاهده نیست.

برای بسیاری، تصمیم برای تغییر نحوه کار جاسازی‌ها تصمیم عجیبی بود. هنگامی که توییتر برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ جاسازی را معرفی کرد، گفت که عمدا می‌خواهد متن توییت‌های حذف شده را حفظ کند؛ و برای سال‌ها پس از آن، مدیران شرکت، از جمله مدیرعامل سابق جک دورسی، بر نقش این پلتفرم در ایجاد یک سابقه عمومی تأکید داشتند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار