مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ارائه راه منسجم، عینی و اثربخش در راستای بهبود وضعیت زنان سرپرست خانوار استان دارای اهمیت است.

 زهرا ابراهیمی  در نشست با نماینده انجمن‌های مردم نهاد سیستان و بلوچستان گفت: تدوین برنامه اقدام و عمل فرابخشی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار سال ۱۴۰۱ با تاکید بر تجارب دفتر در این زمینه و با محوریت نیازسنجی و تعریف مسوولیت مرتبط هر دستگاه و نهادهای مدنی تدوین شده است.

او گفت: در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سلامت زنان سیستان و بلوچستان که به ریاست استاندار برگزار شد کمیته‌ای تحت عنوان بهبود وضعیت زنان سرپرست خانوار استان به دستور استاندار راه‌اندازی و در این کمیته به صورت تخصصی‌تر به مساله بهبود وضعیت زنان سرپرست خانوار خواهیم پرداخت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان  گفت:: یکی از ارکان مهم کمیته یاد شده را سمن‌های فعال در این حوزه تشکیل می‌دهد و به همین جهت ضرورت دارد از ظرفیت انجمن‌های مردم نهاد برای آموزش و اجرای فرایند توانمندسازی بهره بیشتری برد.

فاطمه زیرکی نماینده انجمن های مردم نهاد نیز در این نشست آمادگی خود را در راستای تشکیل کمیته و تلاش در جهت بهبود وضعیت اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار