امام جمعه مهاباد گفت: مردم مهاباد همواره در امور خیر و کار‌های خداپسندانه پیش قدم بوده اند.

مام وستا عبدالسلام امامی گفت: دستان بخشنده بندگان همواره از دستان گیرنده آن‌ها فضیلت بیشتری دارد، با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه، اکرام ایتام و حمایت از اقشار ضعیف جامعه نباید به فراموش سپرده شود.

وی گفت: خداوند به خیران وعده داده که اگر گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنید خداوند نیز در روز قیامت گره شما را باز خواهد کرد.

امام جمعه مهاباد گفت: بهترین انسان‌ها نزد خداوند کسانی هستند که با اعمال خود در راستای رضایت خدا و برای خدمت به مردم گام برمی دارند.

امامی گفت: خیران مهابادی سال گذشته نیز رتبه نخست پویش "خاتم سلیمانی" برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده بودند.

ستاد دیه با هدف آزادی زندانیانی که جرایم آن‌ها قتل غیرعمد (شبه عمد و خطایی)، صدور چک بلامحل غیرکلاهبرداری، دیه تصادفات رانندگی و ترک انفاق و عدم پرداخت مهریه است، در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۶۹ در کشور تشکیل شد.

اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی دارای ۳ بازداشتگاه موقت در شهر‌های ارومیه، اشنویه و سردشت و ۸ اداره زندان در شهر‌های ماکو، سلماس، خوی، ارومیه، مهاباد، نقده، میاندوآب و بوکان، مجمع حرفه آموزی و کاردرمانی (زارعان خوی)، مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه (زندان باز) و یک کانون اصلاح و تربیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.