مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی از آغاز خرید تضمینی ۵۰۰ تنی گوشت مرغ منجمد مازاد تولید کنندگان مرغ گوشتی استان خبر داد.

داود قربان نژاد گفت: با توجه به افزایش تولید مرغ گرم در ماه جاری و به منظور جلوگیری از انباشت غیر متعارف پرنده‌ها در واحد‌های مرغداری و همچنین کاهش تقاضا در بازار مصرف، در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و با در نظر گرفتن جوانب تولید و بازار داخل و بازار‌های صادراتی، این شرکت اقدام به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ منجمد کارتنی مازاد تولید در قالب انعقاد قرارداد با تولید کنندگان استان می‌کند.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی می گوید: شرکت پشتیبانی امور دام استان برای تامین ذخایر استراتژیک خود آماده عقد قرارداد خرید مرغ منجمد به صورت شرینگ پک شده، در سایز‌های یک هزار و ۲۰۰ گرم تا یک هزار و ۸۰۰ گرم با مرغداران یا صاحبان زنجیره‌های تولید و اتحادیه‌های مربوطه است.

وی گفت: مرغداران در صورت آمادگی جهت انعقاد قرارداد می‌توانند به شرکت پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

به گفته قربان نژاد، محصولات خریداری شده در سردخانه‌های استان نگهداری و در زمان کمبود گوشت مرغ گرم و برای حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم قیمت گوشت سفید در بازار به توزیع گوشت مرغ منجمد در سطح استان اقدام می‌شود.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی می گوید: به ازای دریافت هر کیلو گرم مرغ منجمد از مرغداران ۳۰۰ هزار ریال  پرداخت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.