رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: ۹۵ تُن گوشت گوسفندی و گوساله منجمد تنظیم بازار طی روز‌های آینده در استان توزیع می‌شود.

جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در اولین جلسه تنظیم بازار استان در سال جدید با بیان اینکه ۷۰ تُن گوشت گوساله منجمد و ۲۵ تُن گوشت گوسفند‌ی منجمد به زودی در استان توزیع خواهد شد، گفت: هدف از این توزیع به تعادل رسیدن قیمت گوشت در بازار استان است.

روشن مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان نیز گفت: گوشت گوساله منجمد با قیمت هر کیلوگرم ران ۹۵ هزار تومان؛ سردست ۸۵ هزار تومان و راسته ۹۵ هزار تومان و همچنین گوشت گوساله منجمد با قیمت هر کیلوگرم ران  ۱۰۵ هزار تومان، سردست ۹۵ هزار تومان  و راسته ۱۰۵ هزار تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید.

موهبتی سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی نیز گفت: لیست قیمت باید در سطح فروشگاه‌ها نصب شود و جهاد کشاورزی هم لیست توزیع اقلام را در اختیار دستگاه‌های نظارتی قرار دهد تا جلوی سوء استفاده سودجویان گرفته شود.

او گفت: دامدارانی که قصد خروج دام از استان را دارند پس از گرفتن مجوز از جهاد کشاورزی و دامپزشکی، مکلف اند۲۰ درصد از دام خودشان را در  داخل استان کشتار کنند و بقیه را به مقصد ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.