همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب، به همت بسیج هنرمندان و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی لامرد، زنگ هنر انقلاب اسلامی در هنرستان شهید آوینی طنین انداز شد.

 ابراهیم حیاتی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لامرد در مراسم به صدا درآمدن زنگ انقلاب با اشاره به شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی گفت: آنچه امروز جامعه اسلامی ما را بیمه کرده خون مطهر شهیدانی است که با هنرنمایی خود در مقابل دشمنان، نگذاشتند ذره‌ای از این خاک در اختیار بیگانه باشد.

در این مراسم برادر شهید عامری به ذکر خاطراتی از دوران حضور این شهید هنرمند در دوران دفاع مقدس پرداخت که در پایان با اهدای لوح سپاسی از سوی فرمانداری و اداره آموزش و پرورش از خانواده آنان شهید والامقام قدردانی شد.

در  این مراسم محمود صفری مسئول بسیج هنرمندان شهرستان لامرد گفت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی از پوستر هفته هنر انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود که به همه ادارات و نهادها ارسال می شود.

او گفت:  نمایشگاهی از کتاب شهیدان هنرمند با مشارکت کتابخانه های عمومی شهرستان لامرد در این هفته برگزار می‌شود.

صفری از حضور فرماندار و معاون ایشان، رئیس اداره آموزش و پرورش، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و مسؤول فرهنگی ناحیه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر، مربیان و دانش آموزان هنرستان شهید آوینی لامرد در مراسم زنگ انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.