طرح بهار معنویت با هدف بهره بردن از ظرفیت دعا‌های ۳ ماه رجب، شعبان و رمضان و تولید محتوی رسانه‌ای از طرف دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اجرایی شده است.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشست خبری گفت: در طرح بهار معنویت پیام‌هایی با محوریت خدا، معنویت طراز و انسان معنویت طراز در قالب‌های هنری ورسانه‌ای مختلف ساخته می‌شود.

حجت الاسلام شیخ الاسلام با بیان اینکه پیام‌های تولیدی شده از دعا‌های استخراج شده این ۳ ماه است گفت: پیام‌ها در قالب‌های مختلف رسانه‌ای شامل صوت، تصویر، گرافیک، موشن گرافیک، پوستر و بیلبورد، طراحی، خوشنویی، شعر و داستانک تهیه و در بستر فضای مجازی توزیع می‌شود.

او گفت: ظرفیت ۳ ماه رجب، شعبان و رمضان به عنوان بهار معنویت در ۳ محور معنویت طراز، خدای معنویت و انسان معنویت طراز دسته بندی شده که تاکنون ۱۲۰ پیام از سوی مبلغان برای ساخت محتوی هنری و رسانه‌ای تولید شده است.

حجت الاسلام شیخ الاسلام از حضور ۱۱ هزار مبلغ در طرح بهار معنویت برای تولید پیام محتوی رسانه‌ای خبر داد وگفت: تاکنون ۵۰۰ اثر تولید و در فضای مجازی توزیع شده است و روند تولید محتوی در قالب‌های مختلف همچنان ادامه دارد و محتوی‌های تولید شده پس از اخذ تاییده‌های لازم در فضای رسانه‌ای منتشر می‌شوند.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مبلغان در کارگاه‌های آموزشی مختلف مهارت لازم برای تولید محتوی را کسب کرده اند تا محتوی دعا ومناجات‌های این ۳ ماه را به صورت پیام‌های رسانه‌ای در قالب‌های مختلف به صورت جذاب تولید و در فضا‌ی مجازی توزیع کنند.

حجت الاسلام شیخ الاسلام گفت: مردم و علاقه‌مندان برای استفاده از محتوی طرح بهار معنویت می‌توانند به تارنمای زندگی پلاس معاونت ضای مجازی هنرو رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مراجعه کنند و از آثار تولید شده به صورت رایگان بهره ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار