سردار هادیانفر گفت: در نامه‌ای به رئیس جمهور و دادستانی تاکید کردم که ما باید بر تولید خودروی ایمن و باکیفیت نظارت داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور کشور گفت: سازمان استاندارد، سازمان وزارت صنعت، معدن و تجارت چند سازمان دیگر در این حوزه مصون هستند. این‌ها باید بروند و ببینند چرا کیسه هوا باز نمی‌شود، چرا ترمز‌ ای بی اس کار نمی‌کند و چرا با یک تصادف، ماشین منفجر می‌شود. چرا باید ماشین مچاله شود و سرنشینان آن حتی امکان خروج از خودرو را نداشته باشند، ما از خودروسازان می‌خواهیم پیشگام این موضوع شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: من نمی‌دانم خودروسازان از چه چیزی دفاع می‌کنند. امروز مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مردم  مطالباتی را از آن‌ها مطرح کرده‌اند، دیگر جای دفاع نیست. وقتی می‌گوییم آلیاژ خودرویی مشکل دارد ،خوب بروید آن را درست کنید از چه چیزی دفاع می‌کنید.

به گفته هادیانفر برابر قانون شماره‌گذاری خودرو‌ها با مجوز محیط زیست، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان استاندارد انجام می‌شود و پلیس هم تابع این مقررات است، اما اگر این سازمان‌ها و دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نکنند ما به خودرو‌های ناایمن پلاک نخواهیم داد.

 هادیانفر گفت: حدود ۵۶ درصد از خودرو‌های توقیف شده درگیر مباحث قضایی نظیر مهریه یا ارث هستند که ما از قضات خواستیم تا در این خصوص همراهی لازم را داشته و این گونه پرونده‌ها را تسریع کنند.

پیشتر هادیانفر گفته بود، چند جلسه با رئیس‌جمهور و معاون اول ایشان داشتیم که خودروسازها هم در این جلسات بودند و به آن‌ها اولتیماتوم که اگر ایمن‌سازی را انجام ندهند، جلوی شماره گذاری را می‌گیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۰۹:۵۰ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
سلام موارد تشویقی را افزایش تا خود کنترلی بیشتری بوجود آید .
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۲۱:۴۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
باسلام سردار هادیانفرافرین از همکاران بازنشسته هستم درطول خدمت وبازنشتگی مسولی ازناجاندیدم اینطورباقدرت وشجاعت صحبت کندشمابااین صحبتهات قول میدم چندروزدیگرازاین سمت عوض بشی چون منافه خیلی دراین خودروهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
نگهداری این خودروها دیوونگیه
باید به محض اینکه هزینه پارکینگ از قیمت خودرو بیشتر شد این خودروها باید به مزایده گذاشته بشه و پول پارکینگ پرداخته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۵:۵۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
فرمایش شما سردار انسان را به فراکنی بچه ها می اندازد که وقتی خطایی می کنند می گویند مانبودیم این موضوع با نامه پراکنی و سخنرانی حل نمی شود بلکه راه حل کارشناسی دارد 1. دادن شرکتهای خودرویی به بخش خصوصی چون بخش خصوصی به دنبال رقابت و کیفیت می رود و پول مفت به کسی حتی خانواده خود نمی دهد بخش خصوصی آدم غیر متخصص فامیل را استخدام نمی کند بلکه به دنبال نخبه و متخصص می رود. چرا این حرف را زدم چون روزگاری در یکی از مدارس پیش دانشگاهی کار می کردم راجع درس خواندن شفل در کلاس حرف می زدم جندین بار اتفاق افتاد که افرادی می گفتند مشکل استخدام من حل است چراکه خاله، دایی، عمو .. من در ایران خودرو یا سایپا کار می کند و من هم می روم آنجا. می گفتم چی بلدی می گفت می روم آنجا بالاخره یه کارش می کنم. آیا این موضوع برای مردم خودروی با کیفیت می شود یا اینکه اگه خصوصی شود مدیر عامل باید حقوق از جیب خود و شرکت بدهد نه از جیب مردم. در نهایت هرکسی که کار بلد باشد را استخدام می کند تا دخل و خرجش به هم بخواند نه این مدیر عاملی که حقوقش از بیت المال باشد.2. ایجاد رقابت از طریق واردات آنهم با رویه مشخص نه بی رویه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
چون طرف حق هستید به زودی حذف خواهید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
دمت گرم آقای هادیانفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
با سلام، خدا رحمت کنه پدرتون سردار، اگر شما بتوانید ی کاری برا جان و مال مردم بکنید...
آخرین اخبار