۷۰ زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی برای بازگشت به آغوش خانواده به کمک‌های خیّران در جشن گلریزان نیاز دارند.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن گلریزان گفت: جشن گلریزان امسال زندانیان جرائم غیر عمد ۱۵ ماه رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و در ۲۸ فروردین برگزار خواهد شد و برای هرچه بهتر برگزاری این جشن لازم است همه دستگاه های اجرایی، بانک‌ها و اصناف و خیّران تمهیدات لازم را بیندیشند.

او از خیّران استان خواست امسال هم مانند سال‌های گذشته در این امر خداپسندانه شرکت کنند تا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده بازگردند.

طالبی همچنین خواستار پوشش خبری و زنده این مراسم از صدا وسیمای استان شد.

حسین پور رئیس ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی ۱۷ میلیارد تومان در زندان‌های استان هستند.

او گفت: از این تعداد ۲۷ نفر به دلیل بدهی مالی، ۴۰ نفر به واسطه مهریه و ۳ نفر بابت بدهی نفقه زندانی هستند و در برخی شهرستان‌ها از جمله نهبندان زندانی جرائم غیرعمد نداریم.

حسین پور گفت: پارسال در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک مالی جمع آوری شده است.

رئیس ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان امسال کمک مالی خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ۲ برابر افزایش داده اند و این موضوع نشان از تأیید و اهمیت این کار خیر از سوی ایشان است که باید برای تحقق این امر امسال همه ما اهتمام و تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.

او گفت: شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۹۳۹۸  نزد ستاد دیه برای واریز کمک‌های خیّران به منظور آزادی زندانیان استان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.