فرماندار راسک گفت: افزایش تولید و صادرات با هدف رونق اقتصادی و تحقق شعار محوری سال از شهرستان مرزی راسک به پاکستان برنامه‌ریزی شده است.

سلیم کدخدا در شورای اداری راسک گفت:  سال جدید مزین به شعار حکیمانه تولید دانش بنیان، اشتغال آفرینی از سوی مقام معظم رهبری است وظیفه جمعی و ماموریت مشترک همه مسوولان به عنوان متولیان امر جامعه عمل پوشاندن به این محور به عنوان مسئولیت اصلی در سال جاری است.

او گفت:  تلاش‌های کوچک و بزرگ اعضای شورای اداری در طول سال ۱۴۰۰ در راه ایفای مسئولیت های سازمانی و ملی در خدمت به مردم شهرستان را ارج می‌نهیم و به ویژه از زحمات و خدمات اعضای ستاد تسهیلات نوروزی، ستاد اجرایی خدمات سفر و کمیته های زیر مجموعه برای ارائه خدمت به مهمانان و مسافران نوروزی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار راسک گفت: هر دستگاه و مجموعه در شهرستان به تناسب مسئولیت برنامه عمل و بیانیه ماموریت معین در حوزه تحقق شعار سال داشته باشد و در قالب سند برنامه یکساله ی مربوطه به فرمانداری ارائه شود.

او می گوید: یک همایش ویژه در تجلیل از خدمات سرمایه گذاران نمونه و برتر تولید محور، شغل آفرین و دانش بنیان در طول سال برنامه‌ریزی و برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار