غلامرضا ساکتی گفت: با هدف افزایش سطح کیفیت خدمات ایستگاههای بازیافت و افزایش رضایت شغلی در این طرح متصدیان ۶۹ ایستگاه بازیافت شهر از نظر ناظران سازمان و شهروندان در ۱۲ آیتم شاخص به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت ۶ متصدی به عنوان نمونه انتخاب شد.
او میگوید: از نظر سازمان همه متصدیان ایستگاههای بازیافت و فعالان این حوزه با توجه به خدماتی که برای شهر انجام میدهند و رضایت مردم را همراه دارد شایسته تقدیر و تشکر هستند.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان معتقد است: ایستگاههای بازیافت فقط محل تحویل پسماند خشک نیست بلکه ایستگاههای بازیافت علاوه بر اینکه مرکز جمع آوری پسماند خشک است پایگاههای آموزشی و اطلاع رسانی سازمان نیز میباشند که متصدیان فعال در این حوزه ارتباط تنگانگی با مردم دارند و به عنوان سفیران آموزشی سازمان در آن ایفای نقش میکنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان می گوید: ارتباط تنگاتنگ و مناسب با شهروندان و تاثیر گذاری که بانوان در این حوزه ارتباطی با مردم میتوانند داشته باشد نمایشگر اقدامات و فعالیتهای تاثیر گذار سازمان در حوزه مدیریت پسماند است و انگیزه شهروندان در همکاری با سازمان را افزایش میدهد.
ساکتی گفت: در سال جدید بر اساس برنامه ریزیهای انجام گرفته جانمایی و احداث ایستگاههای بازیافت در شهر با طراحی جدید و ظاهری متفاوت انجام خواهد شد که از نظرات و پیشنهادات متصدیان در این زمینه استفاده میشود.