در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

بازار رمز ارز‌ها پس از ۶ ماه، اصلاح قیمتی را تجربه کرد

کارشناس بازار رمز ارز گفت: معمولا قیمت بیت کوین بیشترین تاثیر را بر کل بازار رمز ارز‌ها دارد و مابقی رمزارز‌ها از روند این کوین پیروی می‌کنند.

آقای امید علوی گفت: معمولا قیمت بیت کوین بیشترین تاثیر را بر کل بازار رمز ارز‌ها دارد و مابقی رمزارز‌ها از روند این کوین پیروی می‌کنند. هم اکنون با توجه به وضعیت بازار رمز ارز‌ها در ۶ ماه اخیر، بیت کوین در حال رنج زدن و نوسان در دامنه ۳۸ تا ۴۲ هزار دلار است که بنا بر پیروی از این رمز ارز سایر ارزهای دیجیتال نیز نوسانی را تجربه کردند. 

به گفته کارشناس بازار رمز ارزها، در هفته گذشته کل بازار رمز ارز‌ها حدود ۸ درصد، اصلاح داشته و ارز‌هایی که مارکت کپ بالایی دارند مثل اتریوم و بایننس با نوسان کمتری همراه هستند اما رمزارز‌هایی که عمق بازار کمی دارند با اصلاح بیشتری نسبت به سایر ارز‌ها همراه هستند. 

با توجه به وضعیت برآورد شده، به احتمال بسیار قیمت بیت کوین در ماه‌های آینده روند صعودی را در پیش خواهد گرفت.

او می‌گوید: حدود یک ماه اخیر، جنگ اوکراین و روسیه به صورت موقت باعث رشد ۴ الی ۵ درصدی این بازار شده و همچنین رویکرد بانک مرکزی روسیه و نگرش ایالات متحده نیز بیشترین تاثیر پذیری را بر روی این بازار داشته است.

پیش بینی می‌شود در ماه‌های اخیر با رویکرد مثبت روسیه در استفاده از رمزارز‌ها جهت انتقال ارزش و مراودات اقتصادی خود، بازار واکنش مثبتی به این اتفاق نشان دهد.

بازار رمز ارزها پس از 6 ماه اصلاح قیمتی را تجربه کرد / افت 8 درصدی بازار رمز ارزها در یک هفته اخیر / اصلاح قیمتی تمامی ارزهای دیجیتال در پی اصلاح ارز بیت کوین /
کارشناس بازار رمز ارز‌ها گفت: با توجه به رشد قیمت و ارزش این بازار، ایرانیان بسیاری در این حوزه فعالیت و سرمایه گذاری کرده‌اند، اما متاسفانه همچنان قوانین و چهارچوب‌های لازم جهت حفاظت و برخورد با جنبه‌های مختلف این حوزه تبیین نشده است.

هر زمان که بازار رمز ارز‌ها روند صعودی در پیش گرفته، کلاه برداری و جرائم در این حوزه افزایش پیدا کرده و حتما دولتمردان با نگاه توسعه‌ای باید برنامه ریزی کنند تا کشور بیشتر از این از محل انتشار بی پشتوانه توکن‌های جعلی آسیب نبیند.

تاکنون بیت کوین که نسبت به سایر ارز‌های دیجیتال شناخته شده‌تر است، سقف ۶۰ هزار دلاری را ۲ دفعه لمس کرده و هم اکنون در تایم فریم ۴ ساعت کف دو قلو تشکیل داده و حال باید ببینیم این ارز دیجیتال می‌تواند از همین ناحیه باز گردد یا خیر.

بازار رمز ارزها پس از 6 ماه اصلاح قیمتی را تجربه کرد / افت 8 درصدی بازار رمز ارزها در یک هفته اخیر / اصلاح قیمتی تمامی ارزهای دیجیتال در پی اصلاح ارز بیت کوین /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار