رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف گفت: این شهرستان در طرح ثبت نام نهضت ملی مسکن شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در سطح خراسان رضوی رتبه اول شد.

حسین عرب زوزنیگفت: تاکنون ۱۴ هزار و ۴۷۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن خواف ثبت نام کرده‌اند که از این حیث این شهرستان رتبه یک ثبت نامی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر استان خراسان رضوی را دارد.

او گفت: ساخت ۶۳۷ واحد مسکونی در شهر خواف آغاز شده که این میزان معادل ۳۹ درصد کل واحد‌های شروع شده در سطح این استان است.

عرب زوزنی گفت: اصلی‌ترین دغدغه در این حوزه تامین زمین و الحاق اراضی به محدوده شهری است که بایستی این موضوع با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان صورت پذیرد.


بیشتر بخوانید


رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف همچنین خواستار تامین خدمات زیربنایی به خصوص آب‌رسانی شد تا سرعت و کیفیت ساخت و ساز‌ها افزایش یابد و گفت: برای ایجاد دسترسی‌های سایت ۳۲ هکتاری که بخشی از واحد‌های مسکونی در آن ساخته می‌شود، نیاز به برنامه‌ریزی برای احداث ۲ دهانه پل است.

عرب زوزنی گفت: بازنگری طرح هادی سه روستای شهرستان با اعتبار چهار میلیارد ریال در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خواف قرار گرفت.

او گفت: سه روستای برآباد، سراب و روح‌آباد با اعتبار چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست بازنگری طرح هادی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.