فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پلیس مانند پارسال عزم خود را جزم کرده تا این بار قاطعانه‌تر با مجرمان و خصوصا عاملان تیراندازی برخورد کرده و امنیت را به شکل مطلوبتری در استان حاکم کند.

علی اکبر جاویدان گفت : با توجه به اینکه برخورد با جرائم خشن همواره در دستور کار پلیس قرار داشته، مقابله با جرم تیراندازی همواره جزو اولویت‌هایی است که دنبال می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از پارسال که نشست‌های مشترک پلیس و دستگاه قضائی برای برخورد با جرم تیراندازی آغاز شد، تاکنون جلسات زیادی تشکیل و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و شاهد نتایج مناسبی در راستای برخورد با عاملان تیراندازی بوده ایم.

آمار تیراندازی در استان کرمانشاه تقریبا میانگین تیراندازی‌های رخ داده سطح کشور است، با این حال در برخورد با چنین مجرمانی وضعیت بسیار بهتری نسبت به خیلی استان‌های دیگر داریم.

 ۴۸ نفر از عاملان تیراندازی در یک ماه اخیر توسط پلیس کرمانشاه دستگیر شدند به نظر می‌رسد برای بازدارندگی بیشتر لازم است دستگاه قضائی احکام قاطعانه تری را در خصوص این افراد صادر کند.

تشدید احکام صادره دستگاه قضائی علیه عاملان تیراندازی به مطالبه‌ای جدی میان شهروندان تبدیل شده است، هرچند همه مقامات قضائی استان همراه با پلیس در بحث برخورد با این افراد بسیار جدی پای کار بوده و حمایت‌های لازم را از ماموران انتظامی به عمل آورده اند.

به جرات می‌توان گفت امروز پلیس و دستگاه قضائی با عزمی راسخ به دنبال پاسخگویی به مطالبات به حق مردم برای ایجاد امنیت پایدار در استان کرمانشاه هستند و در این راستا هیچ مماشاتی با عاملان ناامنی و تیراندازی ندارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.