استاندار البرز گفت: گفت: در سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به البرز ۱۷۲ طرح و برنامه توسعه‌ای با اعتباری حدود ۱۰ هزار و ۷۴۳ میلیارد تومان برای استان مورد تصویب قرار گرفت.

آقای عبداللهی گفت: با تلاش شبانه روزی در جهت تشریح شرایط استان به ویژه بلحاظ زیرساختی و نگاه ویژه و عنایت رئیس جمهور  توفیق یافتیم که اعتبارات ویژه‌ای را برای تسریع در مسیر توسعه و آبادانی استان دریافت کنیم.

او می گوید: البته از رئیس جمهور تقاضا کردیم که در آینده نزدیک بار دیگر البرز را مقصد سفر خود قرار دهند.

استاندار البرزگفت: همچنین پیشنهاد ارتقا ۳ شهر کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت به شهرستان نیز مطرح شد که با استقبال رئیس جمهور و دستور بررسی ایشان مواجه شد.

او می گوید: مبلغ ۲۳ هزار و ۲۴۴ میلیارد تومان موافقت جهت تخصیص تسهیلات و ۶۱ هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی و بانک‌ها برای پیشبرد طرح‌ها اختصاص خواهد یافت.

به گفته استاندار البرز در این سفر پر خیر و برکت ۱۷۲ طرح و برنامه توسعه‌ای با اعتباری حدود ۱۰ هزار و ۷۴۳ میلیارد تومان برای استان مورد تصویب قرار گرفت.

آقای عبداللهی  گفت:  بر این اساس برای ۵۴ طرح در بخش زیربنایی استان ۶ هزار و ۶۰۱ میلیارد تومان اعتبار، ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و بانک‌ها مصوب شد.

او می گوید: در بخش صنعت و معدن نیز ۶ توافق با اعتباری حدود ۱۵۵ میلیارد تومان و ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات صورت گرفت.

به گفته استاندار البرز در حوزه فرهنگی و آموزشی و ورزشی نیز ۳۹ توافق با اعتباری حدود هزار و ۷۶۸ میلیارد تومان و در بخش رفاهی و اجتماعی ۱۶ توافق با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان و ۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شد.

آقای عبداللهی گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز ۱۳ توافق با اعتباری بیش از ۷۵۵ میلیارد تومان و در حوزه آب، خاک و کشاورزی ۲۹ توافق با اعتباری حدود ۷۳۸ میلیارد تومان انجام شد.

او می گوید: در حوزه اشتغال ۴ توافق با اعتباری حدود ۳۴۰ میلیارد تومان و تسهیلات به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان و در حوزه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی نیز ۹ توافق با اعتبار ۲۵۱ میلیارد تومان صورت پذیرفت.

عبداللهی گفت: در مجموع نیز سرمایه گذاری و مشارکت بانک‌ها طی ۲ توافق به ۲۲ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان مورد موافقت قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.