رئیس شورای هماهنگی وتبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم گرامیداشت ۲ طلبه شهید، حادثه تروریستی حرم امام رضا (ع) درحوزه علمیه شهر یاسوج برگزار شد.

حجت الاسلام خاضع در این آیین که با حضور اقشار مختلف مردم از جمله روحانیان و طلاب برگزار شد گفت: در مطالعه و جستجو در زندگی این دو شهید روحانی مشخص شد که تفکر جهادی جاری بوده است.
 
او می گوید: عشق به ولایت و شهادت را می‌توان به عنوان مهمترین ویژگی و جنبه زندگی این دو شهید جهادی بزرگوار دانست.
 
خاضع با اشاره به اینکه که در طول تاریخ طلاب، علما و فضلا در میدان دفاع از حریم دین و ولایت همواره مورد هجمه دشمنان قرار داشته اند،گفت: این دو طلبه جهادی در راه جهاد اکبر و جهاد تبیین شهید شده اند.
 
به گفته رئیس شورای هماهنگی وتبلیغات اسلامی استان، این واقعه تنها یک حادثه تروریستی نیست بلکه یک رفتار گروهی و قطعه‌ای از پازل دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی است که دشمنان به راه انداخته اند که برای مقابله با آن هوشیاری مردم لازم است.
 
یک تروریست تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد و آنان را به شدت مجروح کرد.
 
هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه ای شهر مشهد در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بودند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.