مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: برای ارتقای مهارت شاغلین و تامین نیروی انسانی ماهر ومتخصص مورد نیاز صنایع پارسال ۱۹۳ هزار و ۶۴۲ نفرساعت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای اجرا شد.

جلیل بیت مشعلی گفت: فعالیت آموزشی این بخش در بیش از ۱۵۰ حرفه مهارتی از قبیل اپراتور جرثقیل، اطفاء حریق، پرورش دهنده زنبور عسل، تعمیر موتور، تکنیک‌های مدیریت و سرپرستی، روان شناسی صنعتی در تمامی سطوح مهارتی با رویکرد صنعتی، خدماتی و کشاورزی برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان می گوید: آموزش در صنایع، بخشی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ویژه شاغلان بازار کار و در راستای صیانت از نیروی کار و ارتقاء سطح مهارت آنان همگام با فناوری‌های روز در قالب آموزش جوار کارگاهی ضمن کار و بین کارگاهی ارائه می‌شود.

به گفته بیت مشعلی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان آمادگی دارد تا با ارایه انواع آموزش‌های مهارتی مرتبط با صنایع براساس استاندارد‌های بین المللی زمینه ساز رونق تولید باشد.

شاغلان در صنایع پس از فراگیری آموزش‌های فنی وحرفه‌ای و قبولی در آزمون پایان دوره گواهینامه مهارتی مطابق با استاندارد جهانی دریافت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.