رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با شب نوزدهم ماه رمضان با حضور قاریان برجسته در بقعه متبرکه امام‌زاده عبدالله این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام ابوذر عباسی گفت: درماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در حال انجام است.

او توزیع پنج هزار پرس غذای گرم در قالب طرح ضیافت الهی هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان از محل موقوفات سیف‌الدوله و در راستای نیت واقف را از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان دانست.

 غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه شهرستان ملایر، برگزاری جلسه هماهنگی با هیئت‌امنا و خدام بقاع متبرکه و آذین‌بندی چهار بقعه متبرکه و شاخص شهرستان با فضاسازی ایام ماه مبارک رمضان نیز از دیگر برنامه‌های این اداره در این ماه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر اعزام مبلغان به بقاع متبرکه، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و مراسم شب‌های قدر در محل بقاع و توزیع نان رایگان در حاشیه شهر را از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.

او برگزاری برنامه تفسیر قرآن در ملایر با حضور مفسر بزرگ قرآن حجت‌الاسلام مجتهدی از قم در طول ماه مبارک رمضان، سرکشی و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌های ملایر و نشست تخصصی با موضوع وقف و محرومیت‌زدایی به منظور ایجاد وقف‌های جدید متناسب با نیاز روز جامعه را از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در ماه رمضان برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.