مدیرعامل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار تا پایان امسال به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت ارتقا می‌یابند.

به گفته آقای عباس بیرامی سال گذشته هشت روستای شهرستان‌های ملکشاهی، آبدانان و دهلران با جمعیتی افزون بر سه هزار نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرعامل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: برای اتصال این روستا‌ها چهار سایت تلفن همراه ارتقاء تکنولوژی انجام شده.

او گفت: روستا‌های شهرک وحدت و عین خوش دهلران، میان تنگ ملگشاهی، آبطاف علیا، آبطاف سفلی، تپه حمام علیا، تپه حمام سفلی، تپه حمام وسطی آبدانان به اینترنت پرسرعت مجهز و اعتبارات این طرح‌ها از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات تامین شده .

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: ۴۰ روستای باقیمانده بالای ۲۰ خانوار استان برای اتصال به شبکه ملی اطلاعات تا پایان امسال به اینترنت پرسرعت متصل و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته کلیه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

 تاکنون اتصال بیش از ۹۰ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات پایان یافته و پوشش ۹۶ درصدی جمعیت استان محقق شده.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
روستای بلیین در ۷ کیلومتری شهر ایلام آنتن دهی موبایل هم نداره چه برسه به اینترنت پر سرعت هم مراجعه حضوری و نامه نگاری با مسئولین از استاندار بگیر تا فرماندار انجام شده در دولت قبل و این دولت ولی کسی جوابگو نیست