رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز شتاب‌دهی اتاق بازرگانی به منظور فراهم نمودن بستری برای تبادل فکر و ایده نخبگان در استان اجرا می‌شود.

آقای احمدی گفت: ارائه مشاوره رایگان به شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر برنامه‌های اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری به منظور تحقق شعار سال است و تلاش می‌شود تا تجربیات و اندوخته‌های عملی شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی موفق استان در اختیار شرکت‌های نوپا قرار داده تا با کنار هم قرار گرفتن علم و عمل زمینه تولید محصولات دانش‌بنیان و رونق اشتغال در استان فراهم شود.

همچنین برای شرکت‌های دانش‌بنیانی که توانایی تولید محصول دارند بازار فروش در داخل و خارج از کشور ایجاد و بستر‌های صادراتی برای این شرکت‌ها فراهم خواهد شد.


بیشتر بخوانید


تقویت ارتباط بخش خصوصی استان با مراکز علمی و دانشگاهی از دیگر برنامه‌های اتاق بازرگانی استان در راستای تحقق شعار است و هر چه ارتباط دانشگاه با صنعت بیشتر فراهم شود می‌توان نتایج آن را در رونق تولید و اشتغال مشاهده کرد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی متولی بخش خصوصی است و از رسالت‌های مهم آن بهبود فضای کسب و کار است که پرداختن به آن زمینه را برای تولید بهتر و بیشتر، صادرات و رونق اقتصادی فراهم می‌کند.

توسعه صادرات غیرنفتی از مهمترین اهداف و برنامه‌های اتاق بازرگانی استان است و خودکفایی کشور در گام نخست و سپس توسعه صادرات غیرنفتی در گام بعدی و کاهش وابستگی به صادرات نفت برنامه مهمی است که تولید دانش‌بنیان می‌تواند آن را به‌خوبی محقق کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.