سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: ترویج ورزش در بین قشر کارگران و خانواده آنان هدف مشترک ادارات کل ورزش و جوانان و تعاون و کار است.

جلسه تعامل هیئت اجرایی ورزش کارگری استان و اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار و راهکار‌های تعامل دو دستگاه و توسعه ورزش کارگری بررسی شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: ترویج ورزش در بین کارگران و خانواده آن‌ها توسعه ورزش همگانی است و با توجه به تاکیدات نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار فارس این مهم در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد.

صفرپور ورزش را عامل تقویت همدلی و افزایش کارایی نیروی کار دانست و  گفت: با برگزاری رویداد‌ها و مسابقات ورزشی در بین کارگران و نیروی کار کارخانجات می‌توان حس همدلی را تقویت و کارایی را افزایش داد.

او بر لزوم همدلی و هم افزایی ۲ دستگاه در خصوص ترویج و توسعه ورزش کارگری تاکید و گفت: با تعامل و هم افزایی ادارات کل ورزش و جوانان و تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس می‌توان راه توسعه ورزش را هموار کرد.

وحید خداپرست سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس نیز گفت: فارس در بین استان‌های کشور بیشترین تعداد مجموعه ورزشی کارگری را داراست و این ظرفیت یاریگر توسعه ورزش در سطح استان است.

او گفت: ۲۵ هیئت شهرستانی و ۲۶ انجمن ورزشی فعال در زمینه ورزش کارگری در رشته‌های مختلف ورزشی در استان فارس فعالیت دارند.

خداپرست به موفقیت‌های کارگران فارس در میادین ورزشی نیز  اشاره و گفت: کسب عنوان برترین هیات ورزش کارگری کشور در ۴ سال گذشته، اعزام ۶ ورزشکار به مسابقات جهانی اسپانیا و کسب دو مدال طلا و یک نقره، میزبانی مسابقات دسته یک والیبال کارگری کشور و برگزاری المپیاد ورزش بانوان کارگر گوشه‌ای از افتخارات ورزش کارگری فارس در سال گذشته بوده است.

مقرر شد با برگزاری جلسات آینده تفاهم‌نامه همکاری بین این دو اداره کل در خصوص توسعه ورزش استان منعقد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.