استاندار فارس گفت: تشریفاتی بودن میز‌های خدمت جای سوال دارد در صورتی که باید میز‌های خدمت واقعی تشکیل شود و میز خدمت استانداری نیز الگوی خدمت باشد.

محمدهادی ایمانیه در دیدار و ملاقات مردمی در مسجد وکیل شیراز گفت: مدیران در سازمان‌ها و ادارات وسایل پاسخگویی به مردم را فراهم کنند.

او گفت: تشریفاتی بودن میز‌های خدمت جای سوال دارد در صورتی که باید میز‌های خدمت واقعی تشکیل شود و میز خدمت استانداری نیز الگوی خدمت باشد، چون رضایت مردم و خداوند را در پی خواهد داشت.

ایمانیه گفت: بسیار خوشحالم که مدیران استان می‌توانند گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنند و این دیدار‌های مردمی ادامه پیدا می‌کند و مدیران استان نیز دیدار‌های مردمی تخصصی را هر ماه یکبار در ادارات خود برگزار کنند.

او گفت: این جلسات عمدتا به مشکلاتی از مردمی برمی‌گردد که به صورت چند سازمانی قابل حل است و اگر مشکلی تک دستگاهی قابل حل است باید در مراجعه به دستگاه و در دیدار‌های مردمی با مدیران برطرف شود و اینجا به مشکلاتی که چندسازمانی است رسیدگی شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس عمده مشکلات مطرح شده در این جلسه را مربوط به شهرداری، درمان، آب و کمبود آن برای واحد‌های تولیدی، راه‌وشهرسازی و راهداری برای مجتمع‌های میان راهی و مسائل شخصی مردم ذکر کرد و افزود: مسائل اداری باید در فرایند‌های خود حل شود.

ایمانیه درباره برگزاری جلسات در مسجد وکیل نیز عنوان کرد: این کار به دو دلیل صورت می‌گیرد، نخست اینکه یک مسجد قدیمی و براساس یک نیت خیری در منطقه پر مراجعه شهر بنا شده و دیگر اینکه می‌تواند نشان دهد که مسجد محلی برای حل مشکلات مردم است و جز فرهنگ عبادت نیز کارکرد دارد.

او گفت:  با همت شورای شهر و شهرداری ۵۰ محله به محلات مسجدمحور تبدیل می‌شوند که در مساجد به سایر امور مردم جز عبادت هم پرداخته می‌شود و امروز بیش از ۵۰ نفر به این مسجد برای حل مشکلاتشان مراجعه کردند.

استاندار فارس گفت: مدیران می‌توانند اسامی و مشکلات را به بازرسی دهند تا مشکل بهتر حل شود و یکی از مهم‌ترین راه‌های کسب عاقبت بخیری این است که به مراجعین به خود در حد توان پاسخ دهیم، چون امکانات و قوانین تا اندازه‌ای به ما اختیار می‌دهد.

ایمانیه گفت: نکاتی پیرامون شعار سال را در شورای اداری مطرح خواهد کرد و خطاب به مدیران حاضر در جلسه اعلام کرد که خودتان را آماده کنید تا از شعار سال نهایت استفاده را ببرید و به نفع استان این شعار را محقق کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار