حجت الاسلام روحانی‌نژاد از کمک بنیاد مسکن به دولت سیزدهم برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال خبر داد.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه تهران گفت:  بنیاد مسکن در طرح‌های ملی که دولت‌ها تدارک دیده اند مثل مسکن مهر یا نهضت ملی مسکن به طور جدی نقش ایفا کرده است.  از مجموع مسکن مهری که در کشور ساخته شد ۴۰۰ هزار واحد آن را بنیاد مسکن خواهد ساخت.  

آقای عزیزالله مهدیان سرپرست سابق بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی است که هیچگونه وابستگی به بودجه دولتی ندارد و باید پاس داشته شوند.

به گفته حجت السلام روحانی نژاد، بنیاد مسکن پذیرفته که در طرح ملی مسکن به دولت سیزدهم کمک و سالی ۴۰۰ هزار واحد مسکن را در قالب این طرح بسازد.

دولت سیزدهم با تاکید بر ساخت چهار میلیون واحد مسکن تا پایان دوره چهارساله خود، ماموریت و مسئولت بزرگی را برای اجرا انتخاب کرده است، ماموریتی که برای محقق شدن، به برنامه ریزی دقیق و عزمی جدی در اجرا نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه به مسئه گرانی مصالح که بعد از عید آغاز شده اشاره کرد و هشدار داد که این مسئله می‌تواند در روند ساخت و ساز کشور خلل وارد کند و باید دستگاه‌های مختلف به این مسئله ورود کنند.  

او همچنین از شکل گیری انجمن خیرین مسکن ساز در ۳۱ استان و ۱۵۰ شهر بزرگ کشور خبر داد و اعلام کرد که این انجمن توانسته  ۲۰ هزار واحد مسکونی بسازد.

برچسب ها: بنیاد مسکن ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۰۰:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
زارت
آخرین اخبار