دعوت از رئیس جمهور برای سفر به استان بوشهر

نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی پس از اولین جلسه جمعی تعدادی از نمایندگان با رئیس‌جمهور، گزارشی کوتاه این جلسه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

دکتر ابراهیم رضایی نوشت: صبح امروز به همراه جمعی از همکاران به مناسبت فرارسیدن سال نو به دیدار رییس محترم جمهوری رفتیم. آقای رئیسی در ابتدای جلسه آرزو کرد که امسال سالی بدون فساد و قاچاق باشد و تاکید کرد که در مسیر مبارزه با فساد، مهمترین اقدام از بین بردن زمینه‌های فساد است.

او در ادامه آورده است: یکی از همکاران از وضعیت معیشتی مردم در سال جدید ابراز نگرانی کرد. رییس‌جمهور نیز با اشاره به برنامه دولت برای حذف ارز ترجیحی اطمینان داد که همه توان دولت جهت به حداقل رساندن اثرات منفی این جراحی بزرگ اقتصادی بکار گرفته خواهد شد.

دکتر ابراهیم رضایی پیرامون گفت‌وگوی دوجانبه خود با آیت الله رئیسی نوشت: در حاشیه جلسه صحبت کوتاهی با آقای رئیسی در مورد وعده‌ها و مصوبات سفر ایشان به استان از جمله پروژه‌های سد دهرود و جاده نمازگاه ارم-بوشکان داشتم. همچنین از ایشان برای سفر مجدد به استان و بازدید از پارس جنوبی دعوت کردم. دفعه قبل قرار بود که در زمستان گذشته از صنایع پارس جنوبی بازدید کنند که بخاطر اوج گرفتن کرونا همه سفر‌های دولت لغو شد. امروز آقای رئیسی تاکید کردند که حتماً به منطقه پارس جنوبی استان بوشهر سفر خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
ابراهیم رضایی هم ادم شد