سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با حضور میدانی مدیران و کارشناسان حوزه روابط کار در محیط های کارگری استان، میزان مراجعات حضوری به ادارات کار و دستگاه های زیر مجموعه کاهش پیدا می‌کند.

 حامد آرامش در نشست ویدئو کنفرانسی با مدیران و کارشناسان حوزه روابط کار ادارات تابعه با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع خط قرمز مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است  گفت: از عمده ترین علل مراجعات حضوری مردم به ادارات کار و دستگاه های زیر مجموعه، عدم وجود اطلاعات کافی نسبت به حق و حقوق قانونی خود است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او گفت:مدیران و کارشناسان حوزه روابط کار که حوزه تخصصی روابط میان کارگر و کارفرما به شمار می رود، باید با حضور میدانی در محیط های کارگری، این قشر گسترده و پر تلاش را نسبت به قوانین و مقررات و حق و حقوق خود آگاه سازند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت:حوزه روابط کار یکی از حوزه هایی است که بیشترین میزان مراجعه کننده را در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد و می بایست افراد مسوول در این حوزه به قوانین و مقررات و سامانه های مربوطه اشراف اطلاعاتی کاملی داشته باشند.

او گفت: خدمات مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی طیف گسترده ای از افراد جامعه را در بر می گیرد  و  عملکرد همه همکاران شاغل در این مجموعه تاثیر مسقیم در میزان رضایت و یا نارضایتی مردم از عملکرد کلی سازمان دارد، بنابر این باید با دقت و توجه بیشتری به وظایف و رسالت‌ها نگاه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار