مدیرعامل سازمان میوه و تره بار تهران گفت: از شنبه قیمت گوجه فرنگی به روال عادی باز می گردد و تنها افزایش ۱۰ درصدی نسبت به قبل خواهد داشت.

آقای فصاحت در برنامه پیگیری شبکه خبر گفت: هفته پیش در میادین میوه و تره بار گوجه فرنگی با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شد اما طی چند روز گذشته افزایش قیمت داشت و به بالای ۱۵ هزار تومان رسید اما قرار است از شنبه قیمت این محصول  تنها با افرایش ۱۰ درصدی نسبت به قبل به ۱۲ هزار تومان  برسد.

 قیمت گوجه فرنگی طی چند روز گذشته افزایش قابل ملاحظه ای داشت و طبق گفته مردم حتی در مغازه ها به کیلویی ۲۵ هزار تومان هم رسید که واکنش زیادی در فضای مجازی نسبت به این گرانی مطرح شد از جمله اینکه  قیمت یک عدد گوجه را ۴ هزار تومان اعلام کردند

این در حالیست که چند روز قبل قیمت‌ آن در میادین میوه و تره بار ۱۰ هزار و ۵۰۰ و در مغازه حدود ۱۶ هزار تومان بود.

مغازه‌داران علت این افزایش قیمت را کاهش عرضه گوجه فرنگی در میدان مرکزی میوه‌ و تره بار عنوان کردند.

مدیرعامل سازمان میوه و تره بار تهران می گوید: ظرف چند روز به دلیل بحث حمل و نقل گوحه فرنگی از مبدا به تهران افزایش قیمت را شاهد بودیم که با پیگیری دستگاه های مسئول و همکاری بخش حمل و نقل این مشکل حل شده است.

به گفته فصاحت قیمت گوجه فرنگی در مبدا ۱۰ درصد به خاطر حمل و نقل افزایش داشته و ممکن است طی روزهای آینده روند کاهشی در هم پیش بگیرد. امروز کمبود ها جبران شده و از فردا عرضه به روال عادی باز می گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
جماعت حسود و بخیل و لجبازی که از هر چه نام فرنگی دارد بیزارند یادتونه هویج به چه قیمتی رسید یادتون در زمان و دوره قبلی ریاست احمدینزاد گوجه چی شد اری الان هم احمدینزاده چون لا اقل اکثریت کارگزارانش احمدینزادیند
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۸:۳۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
همه چیز اول باید اتفاق بیافتد تا مسئول مربوطه از خواب خرگوشی بیدار شود و ندا در دهد که فلان موقع وضع درست خواهد شد. دقیقا چیزی که در همین حوالی برای خرما اتفاق افتاد. این ها نشانه آن است که به عوض این مسئولین اگر دسته بیل هم بگذارند همین اتفاق خواهد افتاد و وجود و عدم وجود انها در ظاهر یکی است. البته اگر پشت پرده ها در نظر گرفته شود شاید خیلی از این مسئولین از این آشفتگی ها سود های کلان به جیب می زنند و همچنان فساد به صورت نهادینه شده در جریان است و فقط اسم دولتها عوض می شود و همه در ظاهر مخالف سرسخت فساد هستند و در عمل از هر فرصتی برای سود خود و اطرافیانشان استفاده می کنند.
آخرین اخبار