رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد گفت: کارگروه توسعه مدیریت در صورتی که به وظایف خود عمل کند، به بهبود عملکرد دستگاه‌ها کمک می‌کند.

تجملیان گفت: کارگروه توسعه مدیریت یکی از کارگروه‌هایی است که مصوب هیئت وزیران است و تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به تشکیل این کارگروه هستند.

او گفت: این کارگروه شامل کمیته‌های مختلفی در  زیرشاخه خود است و ظاهراً شهرداری یزد تا دو سال پیش این کارگروه را به طور جدی تشکیل نداده بود.

به گفته نماینده شورای اسلامی شهر یزد در کمیته اصلاح و بهبود روش‌های مالی شهرداری یزد با توجه به اینکه کمیته‌های این کارگروه پیگیری امور اجرایی را بر عهده دارند، در جلساتی مقرر شد که برنامه چهارساله کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌ها بر اساس تفکیک موضوعی به کمیته‌های مختلف کارگروه توسعه مدیریت شهرداری واگذار و هر کمیته متولی اجرای فعالیت‌های مرتبط با موضوع خود و گزارش آن به کمیسیون شورا باشد.

تجملیان گفت: در حال حاضر برخی کارگروه‌های دیگر نیز در مجموعه شهرداری فعالیت دارند که موضوع و فعالیت آن‌ها قابل ادغام در کارگروه توسعه مدیریت است؛ لذا با هدف نظم بخشی بیشتر به امور و جلوگیری از موازی کاری در مجموعه شهرداری، ادغام تدریجی آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.