سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان گفت: برگزاری جشنواره گل و گلاب در شهر قمصر یکی از موضوعات مهم و نیازمند برنامه‌ریزی مطلوب ستاد سفر شهرستان در اردیبهشت است.

محمدشریف زارعی در نخستین نشست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان، گفت: برگزاری جشنواره گل و گلاب در شهر قمصر یکی از موضوعات مهم در اردیبهشت است که لزوم برنامه‌ریزی مدون در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره را می‌طلبد.

او با تقدیر و تشکر از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: اقدامات و تلاش‌های نیرو‌های ستاد ستودنی است.

به گفته او، لزوم حمایت همه جانبه در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و توسعه آموزه‌های دینی و شعائر اسلامی در شهرستان ضروری است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز با تقدیر از زحمات نیرو‌های امر به معروف و نهی از منکر در کاشان بر ضرورت انجام تبیین و اقناع سازی در خصوص این دو فریضه تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی گفت: لزوم اجرای جشن تکلیف در مدارس و برگزاری آن به صورت جامع در مصلی نماز جمعه موجب ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و آموزه‌های دینی از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در بین دختران و پسران می‌شود.

نشست اعضای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) شهرستان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.