اشغالگران صهیونیست ۱۲ فلسطینی دیگر را در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن بازداشت کردند.

اشغالگران صهیونیست در ادامه اقدام‌های سرکوب گرایانه خود علیه مردم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی، ۱۲ فلسطینی دیگر را در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، امروز (پنجشنبه) گزارش کرد: نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از اقدامات سرکوبگرانه خود علیه مردم فلسطین، هر روز یک کمپین دستگیری و یورش به کرانه باختری و قدس اشغالی را آغاز می‌کنند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی کمپین بازداشتی را در چندین منطقه کرانه باختری آغاز کردند. اشغالگران طی درگیری در منطقه «وادی شاهین» شهر «بیت لحم»، چهار فلسطینی اهل این شهر را دستگیر کردند.

در این درگیری، صهیونیست‌ها نارنجک‌های صوتی و گاز اشک آور به سمت فلسطینی‌ها پرتاب کردند که تلفات جانی از این درگیری‌ها گزارش نشده است. اشغالگران صهیونیست همچنین ۵ فلسطینی دیگر را در استان «رام الله» و «البیره» و دو فلسطینی را نیز از «صوریف» واقع در شمال غرب «الخلیل» پس از یورش به خانه‌هایشان و تفتیش منازل آن‌ها دستگیر کردند.

همچنین در جنین، صهیونیست‌ها سه فلسطینی اهل شهر «جبع» را بازداشت کردند.کانال تلگرامی القسطل هم در خبری از یورش ۹۰ شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار