یک باب کلاس درس جهت تحصیل دانش آموزان اتباع خارجی پناهنده افغانستانی مستقر در اردوگاه مراقبتی الغدیر سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

 مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در راستای مهیا کردن شرایط ادامه تحصیل برای دانش آموزان پناهنده افغانستانی، یک باب کلاس درس با ظرفیت ۲۵ نفر افتتاح شد.

سعیدی گفت : با توجه به اینکه زمان بسیاری از حضور اتباع خارجی در اردوگاه مراقبتی می‌گذرد و تاکنون دانش آموزان این گروه به دلیل نداشتن مدارک هویتی لازم امکان تحصیل در مدارس شهر برایشان فراهم نشده است، یک باب کلاس درس در تمام مقاطع تحصیلی در محل اردوگاه مراقبتی الغدیر دایر شده تا در حال حاضر عقب ماندگی تحصیلی این گروه از دانش آموزان اتباع را تا زمان تعیین تکلیف پناهندگان مذکور جبران کند.

او می گوید: کلاس درس فوق هر روز به مدت ۶ ساعت برای تمام دانش آموزان اتباع پناهنده ساکن در اردوگاه برگزار می شود و به مناسبت آغاز سال نو به تمامی دانش آموزان پناهنده افغانستانی حاضر در کلاس درس، متناسب با شرایط سنی، لوازم التحریر و کتاب رایگان اهدا شده است.

او گفت: در کلاس درس مذکور مقرر شده است عصر‌ها برای بانوان و آقایان اتباع خارجی مستقر در اردوگاه به تفکیک جنسیت کلاس قرآن برگزار شود.  

برچسب ها: کلاس درس ، دانش آموز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار