رییس دادگستری شهرستان ریگان گفت: با ورود شورای حفظ حقوق بیت المال،۴۷۰ هکتار از اراضی شهر محمد آباد شهرستان ریگان تعیین تکلیف شدند.

امین سلطانی زرندی در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان ریگان در سال جدید که در محل دادگستری این شهرستان، برگزار شد، گفت: با ورود شورای حفظ حقوق بیت المال، ۴۷۰ هکتار از اراضی شهر محمد آباد در شهرستان ریگان تعیین تکلیف شدند که این مهم، باعث کاهش پرونده‌های اختلافات ملکی در سطح شهرستان می‌شود.

او می گوید: خوشبختانه یکی از ثمرات جلسات قبل شورای حفظ حقوق بیت المال، تعیین تکلیف اراضی شهر محمد آباد بود و به زودی شاهد ایجاد نقشه جامعی از کل قطعات املاک پلاک محمدآباد خواهیم بود.

این مقام قضایی تاکید کرد: با تحقق کامل این فرآیند، یقینا دست افراد سودجو و زمین خوار از تعدی به اراضی ملی و دولتی قطع خواهد شد.

او از همکاری فرمانداری و ادارات دولتی متولی به منظور تعیین تکلیف این اراضی قدردانی کرد و گفت: معضلات موجود در بحث زمین در سطح شهرستان عوامل متعددی دارد که یکی از این عوامل، واگذاری‌های بدون ضابطه از طرف بعضی از ارگان‌ها بوده که مجموعه قضایی شهرستان درحال حاضر به دنبال حل این مشکل است.

 رییس دادگستری شهرستان ریگان همچنین از اختصاص شعبه اول حقوقی این شهرستان به منظور رسیدگی به پرونده‌های ملکی خبر داد و گفت: در این شعبه پرونده‌های افراز اراضی (افراز عبارت است از جدا کردن سهم مشاع (مشترک) شرکا از یکدیگر)  و اختلافات بین ادارات دولتی با مالکان خصوصی در حال رسیدگی است و امیدواریم با صدور آرای متقن مشکلات موجود مرتفع شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار