حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برای افتتاح چند طرح و دیدار مردمی وارد البرز شد.

رئیس جمهور در بدو ورود به استان البرز گفت: زحمت سفر در ماه مبارک رمضان را بر من ببخشید اما نمی خواستم سفر به این استان به تعویق بیفتد.

او می گوید: مشکلات البرز را از طریق همفکری با نماینده ولی فقیه در استان احصا کردیم و ان شاء الله برای رفع آن ها در جلسه شورای اداری همفکری می کنیم.

شرکت در شورای عالی اداری البرز و دیدار با نمایندگان اقشار مختلف ، نشست با اصحاب رسانه از برنامه های رئیس جمهور در این سفر است.

۸ وزیر و ۴ معاون، رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کنند.

این همراهان به عنوان نمایندگان تام الاختیار به شهرستان های استان سفر می کنند تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم و تولیدکنندگان قرار بگیرند.

کشاورزی، صنایع و گردشگری در البرز شکوفا می شود

رئیس جمهور گفت: ظرفیت های البرز در حوزه های کشاورزی، صنایع و گرشگری باید شکوفا شود.

او می گوید: استان البرز دارای ظرفیت های مختلف در حوزه های صنعتی و گردشگری است، از طرفی همسایگی با استان تهران نیز مزایا، مشکلات و معایبی را برای آن رقم زده.

حجت الاسلام رئیسی گفت: در این استان زمینه های بسیاری برای رشد کشاورزی و صنایع تبدیلی وجود دارد ضمن این که شهرک های صنعتی و صنایعی نیز در استان فعال است و زمینه خوبی برای گردشگری در البرز نیز وجود دارد.

او می گوید: در البرز تمام اقوام با همه گویش ها در کنار هم قرار گرفته اند و به حق ایران کوچک، نام گرفته است که این خود می تواند مزیت و زمینه ای برای رشد و پیشرفت البرز باشد.

رئیس جمهور گفت: مراکز تحقیقاتی و مراکزی داریم که می تواند در حوزه فناورانه بسیار موثر باشد و نیروی انسانی کارآمدی در استان وجود دارد که این ظرفیت در جاهای دیگر کمتر است ضمن این که نیروی انسانی کارآمد تحصیل کرده در البرز زیاد است که زمینه فکر زیادی دارد.

او می گوید: پیش از این نمایندگانی از ریاست جمهوری با استاندار، نمایندگان مجلس و نماینده مقام معظم رهبری نشست داشته اند و مشکلات احصا شده است و در نشست شورای اداری مصوباتی برای حل آن ها خواهیم داشت.

رئیس جمهور وارد البرز شد

رئیس جمهور وارد البرز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.