رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، هم افزایی و تعامل میان دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف را موجب رضایتمندی مردم و اعتلای فرهنگ خدمت رسانی عنوان کرد.

آقای بهرامی در جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال و کارگروه حفظ حقوق عامه استان با بیان اینکه تعامل و هم افزایی میان دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های حاکمیتی یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود گفت: امروز که ما به برکت خون شهدا و حیات مقدس انقلاب اسلامی افتخار خدمت به مردم را پیدا کرده ایم نباید از هیچ کوششی فروگذاری کنیم.

انسجام و همبستگی میان دستگاه‌ها و ارتباط موثر و مستمر با مردم رمز اصلی رشد و بالندگی است و اگر گاهی نیز اختلافی در میان دو یا چند نهاد ایجاد شد نباید حل آن به درازا بکشد چرا که ممکن است این امر به زیان و نارضایتی مردم بیانجامد.


بیشتر بخوانید


توجه به این نکته ضرروریست که برخی از این اختلاف نظر‌ها و تفاوت سلیقه‌ها می‌تواند به پای نظام نوشته و موجبات ناامیدی و یأس را در جامعه رقم بزند و لذا همه ما وظیفه داریم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و رسالت ذاتی انقلاب اسلامی با تعامل و وفاق، مشکلات را مرتفع و برای خدمت به محرومان و بهبود سطح خدمت رسانی در جامعه گام برداریم.

لازم به ذکر است در جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال مشکل احداث و راه اندازی سد خاکی شهر باباحیدر مطرح و با تأکید رئیس کل دادگستری مقرر شد کارگروهی متشکل از دادستان مرکز استان، مدیران شرکت آب منطقه ای، اداره اطلاعات و مقامات قضایی مربوطه موضوع را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهند.

همچنین در جلسه کارگروه حفظ حقوق عامه استان نیز موضوع اختلاف میان شهرداری شهرکرد و اداره کل دامپزشکی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خصوص برخی اراضی شهری مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار