Google Maps در آخرین به‌روزرسانی خود قیمت عوارض جاده‌ای را نشان می‌دهد

یکی از ویژگی‌های پر کاربرد گوگل برنامه Google Maps است که در به‌روزرسانی خود قابلیت متفاوتی دارد.

گوگل مپ یکی از ویژگی‌های پرکاربرد گوگل است. اکنون این برنامه با ارائه ویژگی متفاوت که قیمت عوارض در مسیر شما را نشان می‌دهد، استفاده از  آن را برای کاربران بهتر می‌کند.

به گزارش gizbot.com، هدف به‌روزرسانی گوگل این است که مردم در بین جاده‌های معمولی و عوارضی هرکدام را به دلخواه انتخاب کنند. همچنین نقشه‌های به روز شده گوگل با نرخ عوارض در اندروید و آیفون اجرا می‌شوند.

گوگل مپ

به‌روزرسانی Google Maps با قیمت‌های عوارضی‌های نشان داده شده به کاربران، پیش‌بینی می‌کند که در صورت انتخاب یک مسیر چقدر هزینه سفرشان خواهد بود. همچنین نقشه‌های گوگل چندین فاکتور را برای رسیدن به یک مقدار تقریبی سفر کاربر آورده‌اند.

Google Maps گزینه‌های جایگزینی را برای رسیدن به یک مقصد خاص ارائه می‌دهد. در حال حاضر، Google Maps چندین گزینه مسیر را در صورت وجود به نمایش می‌گذارد که به کاربران امکان انتخاب مسیر را می‌دهد. گفتنی است، به‌روزرسانی Google Maps در هند منتشر خواهد شد و نزدیک به ۲۰۰۰ جاده عوارضی در این کشور را پوشش می‌دهد.

گوگل مپ

چگونه نقشه‌های گوگل را با قیمت عوارض به‌روزرسانی و استفاده کنیم؟

۱)  Google Play یا App Store را در تلفن خود باز کنید > گوگل مپ را جستجو کنید.

۲) روی گزینه به‌روز‌رسانی کلیک کنید. همچنین می‌توانید به‌روزرسانی‌های خودکار را انتخاب کنید که در صورت عرضه آخرین نسخه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

۳) پس از به‌روزرسانی نقشه‌های گوگل، جزئیات مقصد خود را در نوار جستجو وارد کنید.

۴) اگر مسیر شما از عوارضی بگذرد، می‌توانید قیمت آن را در Maps ببینید.

۵) اگر می‌خواهید مسیر دیگری را انتخاب کنید، روی دکمه سه نقطه کلیک و گزینه "Avoid Tolls" را انتخاب کنید.

ویژگی Google Maps با قیمت عوارض در هند، آمریکا، ژاپن و اندونزی در حال عرضه است. انتظار می‌رود به زودی کشور‌های بیشتری این به‌روزرسانی را دریافت کنند. علاوه بر این Google Maps یک ویژگی متفاوت برای کاربران iOS، iPhone و Apple Watch ارائه کرده که شامل هدایت مستقیم و ویجت سفر پین‌شده به اپل واچ است. همچنین کاربران این برنامه به زودی می‌توانند نقشه‌های گوگل را به عنوان پیش فرض برای سیری تنظیم کنند و دستورات صوتی را برای دریافت مسیر‌ها ارائه کنند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
به راحتی در اپلیکیشن های ایرانی مثل نشان یا بلد قابل انجامه. چیز خارقالعاده ای نیست