فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری سارقان مسلح متواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی آبادان گفت: پلیس آبادان موفق به دستگیری سارقانی شد که با استفاده از ۲ خودرو ۴۰۵ نوک مدادی و پژو پارس سفید رنگ با ایجاد رعب و وحشت وارد منازل مالباختگان در شهرستان آبادان می‌شدند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال چند فقره سرقت منزل توسط سرنشینان یکدستگاه خودرو ۴۰۵ نوک مدادی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفته بود.

به گفته این مقام انتظامی مخفیگاه این سارقان با انجام تحقیقات شبانه روزی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان مورد شناسایی واقع گردید و نیمی از باند چهار نفره سابقه دار با هماهنگی دستگاه قضایی در این مخفیگاه دستگیر شد و تلاش‌ها برای شناسایی همدستان آن‌ها ادامه دارد.

او از کشف یک قبضه سلاح کمری به همراه مهمات در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه این متهمان خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت منزل در آبادان و یک فقره سرقت مسلحانه منزل در شهرستان همجوار اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده قضایی، تحویل دادسرا شدند.

سرهنگ زلقی گفت: در طول یکسال گذشته چند باند مسلحانه سرقت منهدم شد و بیش از ۸۵ درصد جرایم خشن درآبادان کشف و هنجارشکنان اینگونه جرایم با برخورد قاطع پلیس زمینگیر و یا دستگیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.