امروز در مراسمی با حضور استاندار کردستان از مدال آوران و افتخار آفرینان کردستانی که در ابتدای سال ۱۴۰۱ موفق به کسب عناوین مختلف آسیایی و جهانی شدند تجلیل به عمل آمد.

 آئین تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان کردستانی که در ابتدای سال ۱۴۰۱ موفق به کسب عناوین مختلف آسیایی و جهانی شدند ظهر امروز در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان با خضور استاندار کردستان و مسئولین استانی  برگزار شد.

استاندار کردستان در این آیین گفت: حضور تیم‌های این استان در لیگ‌های کشوری یکی از اولویت‌های اصلی است و به صورت جدی دنبال می‌شود.

اسماعیل زارعی کوشا می گوید:در کردستان استعدادهای ورزشی فراوانی داریم و می‌توانیم با توجه به استعدادهای استان، باید حضور بهتری در لیگ های کشوری داشته باشیم.

او گفت:از حوزه صنعت و معدن، پتروشیمی و مجموعه کارخانجات استان انتظار داریم اسپانسر تیم‌های ورزشی استان باشند.

در این آیین از «سیامک ویسی» سرمربی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، «آیدا گل محمدی» عضو تیم ملی بسکتبال ۳ نفره ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی، «شاهو ناصری» قهرمان کانو دو نفره مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا در تایلند تجلیل شد.

هم چنین از «هانیه شاه ویسی» و «نگین رحمانی» عضو تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که عنوان نخست و سهمیه حضور در رقابت‌های جام جهانی را کسب کردند، تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.