معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : خیرین و انسان‌های نیکوکار با مشارکت در پروژه‌های عام‌المنفعه همیشه یاری‌دهنده بهزیستی در ارایه خدمات بهتر به مددجویان بوده‌اند.

منوچهر فخری گفت : بهزیستی به نمایندگی از طرف دولت خدمتگزار در راستای توانمندسازی و ایجاد شرایط زندگی بهتر برای مددجویان زیرپوشش این مجموعه تلاش می‌کند.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه طی این سال‌ها خانواده‌های کم بضاعت و افراد بسیاری دارای مشکلات جسمی و ذهنی از خدمات ارزشمند دولت جمهوری اسلامی در این حوزه بهره گرفته‌اند.

در این میان افراد نیکوکاری در کرمانشاه با ساخت مجموعه‌های خدماتی موردنیاز به کمک بهزیستی آمده اند و نام و اثرشان برای همیشه ماندگار است.

امروز عملیات اجرایی ساخت هشتمین خانه کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی به همت یک انسان نیکوکار در مساحت ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار اولیه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

ساخت مجموعه‌های خدماتی عام المنفعه توسط خیرین یک امر به معروف بسیار ارزشمند است خداوند ثروتی را به امانت در اختیار بندگان خود گذاشته که یکی از بهترین راه‌های مصرف آن، ساخت این گونه مجموعه‌ها برای مددجویان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.