آژانس بین المللی انرژی اتمی تایید کرد دستگاه‌های تولید سانتریفیوژ در سایت نظنز فعالیت ندارند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد: آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش خود به کشور‌های عضو اعلام کرد بازرسان آژانس در تاریخ ۱۵ فروردین تایید کردند که همه دستگاه‌های تولید قطعات سانتریفیوژ به شکل مهر وموم شده در سایت نطنز باقی مانده و بنابراین هیچ فعالیتی نداشته اند.

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از سفر نیمه اسفند ۱۴۰۰ خود به تهران در مصاحبه اخیر خود با نشریه صهیونیستی اسرائیل هیوم مدعی شد که اگر ایران خواهان بازگشت به روند عادی است، باید شفافیت بیشتری از خود نشان دهد.

دور هشتم مذاکرات رفع تحریم‌ها علیه ایران از سوی آمریکا چندی پیش متوقف شد. «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در صفحه توییتر خود از توقف مذاکرات وین خبر داد و اعلام کرد که متن نهایی توافق آماده و روی میز است، اما به دلیل عوامل خارجی لازم است در مذاکرات وقفه ایجاد شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از مقامات بلندپایه و مطلع رسیدن به یک توافق امکان دارد در کوتاه‌ترین زمان اتفاق بیفتد. این درحالی است که رژیم صهیونیستی از شروع مجدد مذاکرات بار‌ها تلاش کرده است آن را متوقف کند، اما موفق نشده است. در همین راستا نیز مقامات صهیونیست اعلام کردند در صورتی که حتی توافق منعقد شود تل‌آویو به اقدامات خود علیه ایران ادامه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
بازرسان اژانس خودشون جاسوسهای امریکا واسرائیل واورپا هستن وهر کار میخوان وهر جا میخوان در این کشور بدون قید شرط جاسوسی میکنن .....بس از این مسخره کردن مذاکرات توقف کنی وبمب آتم بدست بیارین ویه کشور ابر قدرت بسازین ....اگر برای ایران ممنوع چرا دشماننش بمب اتم دارن مثل اسرائیل غاصب وامریکا وانگلیز .....وحتی الان عربستان سعودی تلاش میکنه بمب اتم بخره ....شما کجای کاری.....
Iran (Islamic Republic of)
سیدمصطفی
۰۸:۳۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
ای کاش ایران بدون اعتنا به آژانس (جاسوس خانه اسرائیل) به کار هسته ای خود ادامه دهد
United States of America
Farhad
۰۲:۱۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
بنظر من هر ایرانی بعد از خواندن این گزارش آژانس انرژی اتمی در مورد اینکه همه دستگاه‌های تولید و قطعات سانتریفیوژها به شکل مهر وموم شده در سایت نطنز باقی مانده و هیچ فعالیتی نداشته اند. اگر حالش منقلب نشود باید به غیرت ایرانی بودنش شک کند. امارات و عربستان و مصر و قطر برای هسته ای شدن دارند به نقطه تولید میرسند آنگاه روزنامه های ایرانی ما با افتخار تیتر میزنند که آژانس برای فعال نبودن سانتریفیوژها و مهر وموم شدنشان از دولت خرسند است. باید از خودتان خجالت بکشید. البته اگر غیرتی هنوز در درونتان باقی مانده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
باید بمب اتم بسازیم چرا نمی‌سازند باید مخفیانه بسازید تا آمریکا نتونه نگاه چپ کنه ما نباید ترسو باشیم.بمب اتم در مقابل بمب اتم.اینو قرآن هم گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
بازرسان یه مشت مامور و جاسوس امریکان. چرا از پیشرفت اتمی دلهره دارین و ریش و قیچی رو دادین به بازرسان و امریکا..تا میتونین در انرژی و علم اتم پیشرفت کنین تا سگان آمریکایی نتونن چپ نگاه کنن
Netherlands
مهدی
۰۰:۱۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
باز هم طبق معمول بند رو آب دادید. اونا میخواستند مطمئن بشن شما کاری ازتون بر تمیاد شما هم هی ثابت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
شما اصول گرایان مملکت رو نابود کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
تعطیلی نطنز مال سنگ و بتن دوره روحانی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
بمب اتم حرام است اما برای آمریکا حلال است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
چی کار دارید می کنید. بمب اتم داشته باشید قول میدم آمریکا حمله نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
یا حسین غریب مادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
خوشبختانه مسئولین دولت جدید هم به خوبی در راستای اهداف رژیم صهیونیستی مبنی بر نابودی برجام گام برمی‌دارند، تبریک میگم، نمیدونستم دشمنی با آمریکا مهم‌تر از دشمنی با اسرائیل شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
چرا باید به قرارداد برجام عمل کنیم وقتی بقیه به اون پایبند نیستند خیلی مسخره و تحقیرآمیز است
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۲:۳۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
تل آویو غلط میکند گویا یک سگ درنده و وحشی شده است که دنبال پاچه گرفتن و گاز زدن مدام است
Iran (Islamic Republic of)
رضا 1368
۲۲:۱۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
تورو خدا این برجام رو بی خیال شین هیچی از توش در نمیاد فقط دارین مملکت رو به نابودی میکشونین از اوکراین درس عبرت بگیرین سومین کشور اتمی بود همین روسیه و آمریکا تعهد دادن که اتمی رو تعطیل کن ما هواتو داریم ،چه بلایی سر بدبخت آوردن.آخر عاقبت ما هم همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
سانتریفوژ نمیسازیم اونم با اینهمه تحریم و تورم ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
مطلع کردن دشمن از اوضاع تاسیسات هسته ای کشور خیانت بزرگ و همکاری آشکار با غربیهاست خدا لعنت کنه هرچی منافق و خائن در کشور داریم.این را باتوجه به شناختی که از دشمنان ایران داریم نمیتوان به حساب نادانی مسئولان مرتبط گذاشت.
Canada
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
چشم آقای رئیسی روشن.
آخرین اخبار