استاندار خوزستان گفت: ۹۴ شرکت دانش بنیان و ۲۰۰ تقاضا برای ثبت شرکت در خوزستان وجود دارد ارزیابی دستگاه‌ها بر اساس میزان تحقق شعار امسال خواهد بود.

 صادق خلیلیان در نشست حمایت از شرکت‌ها و توسعه موسسات دانش بنیان در سرسرای استانداری خوزستان گفت: باید به بهترین شکل تولید انجام شود و برای ایجاد اشتغال باید بهترین عملکرد از سوی دستگاه‌های مربوطه ارایه شود و 

به گفته او همه دستگاه‌های اجرایی، صنایع و شرکت‌های خوزستان باید در مسیر تحقق شعار امسال(تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) حرکت کنند و محصولات خود را به صورت دانش بنیان تولید کنند.

استاندار خوزستان گفت: باید در چهار چوب دانش بنیان کردن اشتغال حرکت کرد. اگر بهره‌وری را افزایش دهیم بر اساس علم اقتصاد، تولید اشتغال نیز افزایش می‌یابد؛ باید در مسیری که خوزستان قرار گرفته و در اجرای پروژه‌ها شاهد تحرک خوبی باشیم.

این مقام مسئول می‌گوید: در تکمیل شبکه فاضلاب از دستگاه‌هایی استفاده می‌شود که تمامی مراحل پروژه در زیرزمین انجام می‌شود و بر روی زمین برای مردم خللی ایجاد نمی‌کند؛ این روش به گونه‌ای استفاده از فناوری است، و باید در انجام تمامی پروژه‌ها از فناوری استفاده کرد.

آقای خلیلیان  گفت:  نباید نظام اداری ما به روزمره‌گی دچار شود و باید در مسیر افزایش تولید بر پایه دانش و اشتغال آفرینی حرکت کرد. شرکت‌ها و صنایع باید به سمت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها حرکت کنند، تا با این اقدام نرخ تورم و معیشت مردم بهبود یابد.

به گفته او مسیر دانش بنیان شدن کارآفرینان و شرکت‌ها باید در کوتاهترین زمان انجام شود و این شرایط نباید تبدیل به رانت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.