از دیروز یک فیلم قدیمی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود که در آن ادعا شده پارکی در اهواز تمام وسایلش به سرقت رفته است.

از دیروز یک فیلم قدیمی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود که در آن ادعا شده پارکی در اهواز تمام وسایلش به سرقت رفته است، اما واقعیت ماجرا چیست؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد این فیلم برای اولین‌بار در آذر ۱۴۰۰ منتشر شد که ادعا‌های مطرح شده در آن مبنی بر دزدیده شدن تمام وسایل یک پارک در اهواز کذب است.

فرماندهی انتظامی شهرستان کارون که فیلم متعلق به آنجاست در آذر ۱۴۰۰ اعلام کرد در شورای ترافیک شهرستان دستور جمع‌آوری پارک بازی مصوب شد و این کار توسط شهرداری کوت عبدالله انجام شد.

در ادامه آمده است این تصمیم برای حفظ جان فرزندان و کودکان مردم کوت عبدالله گرفته شده است چرا که باتوجه‌به افتتاح بلوار مهدیس این پارک بازی دقیقاً وسط دو بلوار اصلی قرار گرفت که به دلیل تردد زیاد خودرو‌های سبک‌وسنگین خطرناک بود.

شهردار کارون هم گفته بود وسائل بازی توسط واحد زیباسازی حوزه معاونت خدمات شهری کوت عبدا ... جمع‌آوری‌شده و در انبار زیباسازی نگهداری می‌شوند تا محل جدیدی برای این پارک جانمایی شود.

منبع: فارس

برچسب ها: اهواز ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار