مدیر جهادکشاورزی قیروکارزین از پرداخت ۱ میلیارد ریال تسهیلات خرید نهاده‌های دامی در قالب دامدار کارت به دامداران در این شهرستان خبر داد.

مهدی همتی گفت: در مرحله اول پرداخت تسهیلات به دامداران شهرستان قیروکارزین برای خرید نهاده‌های دامی مبلغ ۱ ریال در قالب دامدار کارت پرداخت شده است.

او گفت: این میزان تسهیلات در قالب ۵۰ فقره دامدار کارت برای ۵۰ نفر از دامداران شهرستان قیروکارزین پرداخت شده و تاکنون ۳۹۰ نفر از دامداران متقاضی دامدار کارت به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به بانک کشاورزی شعبه قیروکارزین معرفی و در سامانه سیتا ثبت شده است و پرداخت تسهیلات در بانک کشاورزی شعبه قیروکارزین کماکان ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: اولویت معرفی دامداران برای دریافت دامدار کارت، هویت گذاری و شناسنامه دار کردن دام‌های موجود می‌باشد که برای هر راس دام سبک مبلغ ۳ میلیون ریال و برای هر راس دام سنگین مبلغ ۷ میلیون ریال تسهیلات خرید نهاد‌های دامی در نظر گرفته شده است.

همتی گفت: دامدار کارت صرفاً برای خرید نهاده‌های دامی از تعاونی‌های دامداران مورد تایید مدیریت جهادکشاورزی شهرستان قیروکارزین بوده و در سایر موارد کاربردی نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار