مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه ۲۶ میلیارد ریالی یک شرکت تجاری به علت تخلفات ارزی در استان خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک شرکت واردات و صادرات به علت تخلفات ارزی به پرداخت جریمه نقدی و تعلیق کارت بازرگانی محکوم شد.

به گفته غلامرضا سالاری، مدیرعامل این شرکت جهت وارادات کالا به کشور اقدام به دریافت ارز دولتی از یک بانک خصوصی کرده بود که نسبت به تعهدات ارز خود عمل نکرده و بر اساس گزارش گمرک کالایی در این رابطه به کشور وارد نشده است.

او گفت: با شکایت بانک از شرکت مذکور، پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که پس از تحقیقات به عمل آمده تخلف ارزی مدیرعامل شرکت محرز و نهایتا وی به استرداد مبلغ ۲۶ میلیارد ریال به بانک شاکی و تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۶ ماه محکوم شد.

جریمه مالک موتور سیکلت قاچاق در لارستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان لارستان یک دستگاه موتور سیکلت خارجی فاقد اسناد و مدارک را در این شهرستان توقیف کردند.

سالاری موتور سیکلت مکشوفه را از نوع هوندا ۲۵۰ سی سی عنوان کرد و گفت: با تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، مالک موتور سیکلت به تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان احضار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: طی تحقیقات انجام شده در شعبه، تخلف این فرد در نگهداری کالای قاچاق محرز و نهایتا وی به پرداخت جریمه ۲ میلیارد ریالی در حق دولت و ضبط موتور سیکلت مکشوفه به نفع دولت محکوم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.