مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: به همه گروه های خونی در هرمزگان نیاز است و این امر وابسته به روز، مکان و زمان خاصی نیست.

ایمان زارعی گفت: مراکز انتقال خون هرمزگان در ماه مبارک رمضان در شهرهای بندرعباس، بندرلنگه، میناب و قشم علاوه بر فعالیت در نوبت صبح با هدف میزبانی هر چه بهتر از روزه‌داران در نوبت‌های شب نیز فعال است.

وی گفت: با توجه به اینکه اهدای خون در ماه مبارک رمضان از بهترین عبادت‌ها است و طبق گفته‌های علمای دین اهدای خون باعث باطل شدن روزه نمی شود؛ از این رو از مردم مؤمن و نیک‌اندیش استان دعوت می‌شود برای اهدای خون به مراکز اهدای خون استان مراجعه کنند.

 مراکز بیمارستانی همه‌روزه به خون یا فرآورده‌های خونی مانند پلاکت نیاز دارند.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: پذیرش مراکز اهدای خون هرمزگان در ماه مبارک رمضان امسال در بندرعباس واقع در حد فاصل چهارراه مرادی و فلکه برق، نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و نوبت عصر از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۲:۳۰ است.

وی گفت: پذیرش پایگاه انتقال خون بندرلنگه واقع در خیابان طالقانی نیز در نوبت صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ و در نوبت شب از ساعت ۲۰ الی ۲۴ فعال است.

زارعی گفت: پذیرش پایگاه انتقال خون میناب واقع در نبش کوچه ۱۵ نرسیده به میدان شهرداری در نوبت صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ و در نوبت شب از ساعت ۲۰ الی ۲۴ و پذیرش مرکز اهدای خون قشم واقع در خیابان فرمانداری از ساعت ۲۰ الی ۲۴ است.

برچسب ها: انتقال خون ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.