نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ترویج مبانی انقلاب اسلامی خود یک معروف بزرگ سیاسی و اجتماعی بوده که متاسفانه در این جهت کار زیادی صورت نگرفته است.

حجت الاسلام محامی  در نشست با دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ضمن تبریک سال نو و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر،گفت: مشارکت مردم در امر به معروف و نهی از منکر یک پیشرفت بزرگ است و باید تمرکز بیشتری روی مجموعه‌های مردمی نسبت به ادارات و دستگاه‌های دولتی صورت پذیرد تا کار ماندگار شود.

او گفت: معروف‌های ترک شده و منکرات در حال انجام زیادی وجود دارد که رسیدگی به همه آن‌ها در توان ما نیست، اما باید چند محور مهم کار را انتخاب و روی آن تمرکز کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ترویج مبانی انقلاب اسلامی خود یک معروف بزرگ سیاسی و اجتماعی است که متاسفانه در این جهت کار زیادی صورت نگرفته و باعث شده برخی از جوانان در نتیجه تبلیغات سوء دشمنان دچار شبهه شوند.

او گفت: انسجام امت اسلام و وحدت نیز یک معروف مهم و در مقابل، خدشه وارد کردن بر آن یک منکر است که باید فعالیت و تبیین در این راستا انجام شود.

به گفته محامی مقوله عفاف و حجاب دامنه گسترده‌ای دارد که یک مجموعه به تنهایی نمی‌تواند عهده‌دار آن باشد و باید نسبت به رشد برخی پدیده‌های ناهنجار هر چند اندک در جامعه توجه داشت.

محسن اکبری دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیزگفت: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان در سال جدید در زمینه شبکه‌سازی و گسترش شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر و همچنین حوزه عفاف و حجاب فعالیت ویژه‌ای خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار