رئیس شورای اسلامی شهرزنجان گفت:میزان اعتباری که برای بهسازی کف بازارزنجان اختصاص یافته کم است ومیراث فرهنگی هم بایدبرای اجرای این طرح مشارکت کند.

مرادلو دیروز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان بابیان اینکه برای ادامه عملیات عمرانی و بهسازی کف بازار سنتی پنج میلیارد تومان اختصاص داده شده است، گفت: این میزان اعتبار برای اجرای طرح کم است و باید میراث فرهنگی هم در کنار شهرداری برای این امر مشارکت کند.

او می گوید: اگر مشارکت میراث فرهنگی را در کنار شهرداری داشته باشیم سیما و منظر بازار سنتی زنجان بهتر خواهد شد و این موضوع در حوزه گردشگری هم موثر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهرزنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان در زمینه جذب اعتبارات بازآفرینی شهری نیز پیگیر است، گفت: در سال‌های گذشته در این خصوص قصور شده چراکه جذب این اعتبارات در زمینه‌هایی مثل آسفالت معابر و تملکات برای بازگشایی معابر، می‌تواند مفید واقع شود.

مرادلو به اجرای عملیات کف سازی بازار مسگر‌های پائین و راسته جگرپزها، اشاره کرد و گفت: عملیات عمرانی این محدوده‌ها تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد.

او بااشاره به اقدامات و فعالیت‌های شهرداری در ایام تعطیلات نوروز، گفت: نوروز شادابی در شهر زنجان سپری شد و نسبت به سال‌های گذشته تغییرات خوبی در زمینه طراحی المان‌های نوروزی و برگزاری مراسم و برنامه‌ها در شهر شاهد بودیم.

مرادلو می گوید: در زمینه لکه گیری و آسفالت ریزی و معابر اقدامات شهرداری قابل تقدیر است و خیز خوبی در این زمینه برداشته شده که امیدواریم با این اقدام برخی از قصور گذشته جبران شود.

در این جلسه مواردی از اصلاح و متمم بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری و مزین شدن تعدادی از معابر شهر زنجان به نام شهداء، به تصویب اعضای شورا رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
لازم است یکی از خیابانهای اصلی در زنجان به اسم حسین منزوی شاعر پرآوازه شهرمان باشد