مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری کرسی‌های تفسیر و تلاوت در ۳ هزار و ۵۰۰ مسجد استان فارس همزمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام حسن قانع گفت: برگزاری کرسی‌های تفسیر و تلاوت قرآن کریم در مساجد می‌تواند باعث جلای قلب و روح انسان شود..

او گفت: ماه رمضان، فرصتی برای بهرمندی از قرآن و تقرب به خدای مهربان است. ماه رمضان، فرصتی برای بهرمندی از قرآن و تقرب به خدای مهربان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: سنت حسنه غبار روبی مساجد هر ساله با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی با حضور مردم و مسئولین در مساجد برگزار می‌گردد و امسال این برنامه با حضور استاندار فرهیخته فارس برگزارشد.

به گفته حجت الاسلام قانع، با توجه به جایگاه والای قرآن در این ماه عزیز اداره کل تبلیغات عمده برنامه‌های خود را در این راستا قرار داده که از آن جمله، برگزاری کرسی‌های تفسیر و تلاوت در ۳ هزار و ۵۰۰ مسجد، تجلیل از نخبگان قرآنی، برگزاری محفل‌های قرآنی با محوریت روحانیون مستقر در ۲۲۰ روستای استان و برنامه‌های روخوانی و روانخوانی و جز خوانی قرآن کریم در ۴ هزار خانه قرانی است.

او از برگزاری محفل جز خوانی در اماکن فرهنگی تاریخی خبر داد و گفت: این برنامه طبق سنولت گذشته در حافظیه شیراز و مسجد نصیر الملک برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قانع گفت: یکی از راه‌های تقرب خداوند مواسات و همدلی با نیازمندار است که در همین راستا به امید خدا پویش افطاری ساده با همکاری بیش از ۵ هزار هیئت مذهبی و مساجد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.