رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیمت جدید انواع شن و ماسه در استان تعیین و اعلام شد.

ابتدای امسال کارخانه داران شن و ماسه کهگیلویه وبویراحمد بدون هماهنگی با مسئولان استان به ویژه صنعت، معدن و تجارت خودسرانه قیمت انواع شن و ماسه را تعیین و اعمال کردند که این افزایش خودسرانه کارخانه داران  سبب نگرانی و گله مندی مردم استان شد.
 
بر اساس قیمت تعیین شده تولید کنندگان ماسه شسته را ۶۵ هزار تومان، ماسه شکسته ۶۳ هزار تومان، شن نخودی و بادامی ۵۵ هزار تومان و ماسه بادی  ۳۸ هزار تومان اعلام شد که این افزایش قیمت در سال جدید نسبت به  پارسال افزایش ۱۰۰ درصدی داشت. 
 
اعضای کارگروه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد در اولین جلسه خود در سال جدید،  اقدام به تعیین و ابلاغ قیمت شن و ماسه کرده‌اند تا بعد از ۱۵ روز پر سر و صدای کارخانه داران شن و ماسه، به نگرانی مردم پایان دهند.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این جلسه قیمت انواع شن و ماسه استاندارد در محل واحد‌های تولیدی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، حق باسکول و حق بارگیری تعیین شده است.
 
سالار حسین‌پور می گوید: قیمت ماسه شسته هر تن ۴۸ هزار تومان، ماسه شکسته ۴۴ هزار تومان، شن نخودی و بادامی ۳۱ هزار تومان و ماسه بادی ۲۴ هزار تومان برای سال جدید تعیین شده است.
 
او گفت: بر اساس قیمت جدید اعلام شده همه واحد‌های تولیدی موظف به ارائه فاکتور رسمی همراه با مهر کارخانه، تاریخ بارگیری و آدرس مقصد هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
سلام. چرا دوباره در گچساران.ماسه شده 89