استاندار همدان گفت:دو واحد تولیدی غیرفعال استان احیا و مشکلات و موانع پیش روی فعالیت دو واحد تولیدی دیگر هم برداشته شد.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: مشکلات چهار واحد صنعتی و تولیدی استان بررسی و با ارائه نظارت و مصوبات کارشناسی، موانع پیش روی این واحد‌های تولیدی رفع و از مشکلات آن‌ها برای ادامه فعالیت در راستای رونق تولید، گره گشایی شد.

 او روز سه شنبه در دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امسال گفت: برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف گره گشایی از مشکلات تولیدکنندگان و احیای واحد‌های راکد و غیرفعال و بازگرداندن آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود به چرخه تولید است.

در سال گذشته ۶۴ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با ۲۸۲ مصوبه برگزار شد.

به گفته استاندار همدان به منظور تحقق شعار سال در این جلسه ۲ واحد تولیدی غیر فعال احیا و مشکلات ۲ واحد تولیدی دیگر نیز رفع شد.

قاسمی فرزاد گفت: مشکلات این واحد‌ها در حوزه تامین اجتماعی، محیط زیست و آب منطقه‌ای بود که با مساعدت دستگاه‌ها رفع و ۲ واحد نیز احیا شد و به چرخه تولید برگشت.

او گفت: برای تحقق شعار سال باید موانع پیش روی تولید کنندگان برداشته شود تا بدون هیچ دغدغه‌ای فرایند تولید در استان ادامه یابد.

اکنون حدود یک هزار و ۷۰ واحد صنعتی در استان همدان فعالیت دارند.

استاندار همدان گفت: پرونده‌های ارجاعی به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور کارشناسان اقتصادی، تولید کنندگان، بانک‌ها و نهاد‌های دولتی مربوطه به صورت دقیق بررسی و راهکار‌های لازم برای رفع موانع و گره گشایی از مشکلات واحد‌های تولیدی استان ارائه و در قالب مصوبه ابلاغ و اجرا می‌شود.

او گفت: نقشه راه برای اجرایی کردن شعار سال در استان طراحی شده است و ۵۳ واحد فعال دانش بنیان و ۳۰۰ مجموعه فناور در استان، با ارتقا به سمت تولید انبوه سوق داده شوند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.